Wilt u ook uw resultaten verbeteren?
Resultaat op commercieel gebied en op persoonlijke competenties. Door uw medewerkers te stimuleren tot het aanbrengen van verandering in processen en structuren op het gebied van sales en klantgerichtheid, kan er een groter en beter resultaat behaald worden.
Een persoonlijk trainingstraject op maat
Tijdens de training richten wij ons op het veranderen van gedrags- en/of gedachtenpatronen (in het werk). Door deze aanpak ontdekken we patronen, belemmerende overtuigingen en ineffectiviteit in denken of gedachten. Hier gaan we vervolgens actief mee aan de slag.
Het zichtbare resultaat: een versterkte persoonlijke effectiviteit, positiviteit, balans en meer plezier!
Sales
Wat leren uw medewerkers in onze sales trainingen?
- Zij blijven langer en beter in contact met bestaande klanten, zodat de winstgevendheid verbetert.
- Zij maken gemakkelijker en sneller een afspraak met nieuwe prospects, zodat de salesportefeuille blijvend gevuld is.
- Zij spenderen minder tijd aan kleine klanten en meer tijd aan grote klanten.
- Zij plannen hun werk beter, zodat de productiviteit stijgt..
- Zij verkopen meer en vaker aan nieuwe en bestaande klanten.
- Zij verkopen complexere, meer geïntegreerde oplossingen aan klanten, waardoor de winstgevendheid voor beide partijen zal stijgen.
- Zij behalen betere resultaten uit succesvolle onderhandelingen.
Zie onze salesonderwerpen
Aftersales & klantgerichtheid
Ook medewerkers die geen directe commerciële functie hebben, zijn wél van grote invloed op de tevredenheid van uw klant. Retentie van klanten wordt voor een groot deel door deze zeer belangrijke medewerkers bepaald. Speciaal voor baliemedewerkers, binnendienstmedewerkers en anderen die contact met uw klanten hebben, heeft ons buro trainingen ontwikkeld op het gebied van klantgerichtheid.
Wat leren uw medewerkers in onze aftersales & klantgerichtheidstrainingen?
- Zij worden professioneler in zowel verbale als non-verbale communicatie, zodat communiceren gemakkelijker en sneller gaat.
- Zij worden duidelijker in de communicatie naar collega’s en leidinggevenden.
- Zij overwinnen klantweerstand en leren omgaan met klachten en opmerkingen, zodat klanten tevreden blijven en ook vaker met u zaken willen doen.
- Zij beloven minder en doen meer, zodat klanten fans en ambassadeurs worden van uw organisatie.
- Zij luisteren beter naar klanten, zodat ze inzicht krijgen in kansen en mogelijkheden die klanten subtiel aangeven.
- Zij leren klachten ombuigen naar kansen.
Zie onze klantgerichtheidsonderwerpen
Interesse in de trainingen?
Bel of mail voor meer informatie. Telefoonnummer: 06 24184236. Email: maud@vsvbtraining.nl. Of vul hier uw gegevens in.